Inhakers op de DollyPartonChallenge
Dolly Parton heeft op 74-jarige leeftijd een razend populaire Social Media Challenge ingezet, de DollyPartonChallenge waarin ze op haar Instagram haar veelzijdigheid laat zien. Met de woorden ‘Get you a woman who can do it all ?’ laat ze haar diverse kanten zien. En uiteraard… vele merken en BN’ers komen met creatieve inhakers op Social Meda, bekijk ze hier.
Heineken
Dit bericht bekijken op Instagram
Social networking since 1873 ? #dollypartonchallenge #instamemes #Heineken
Roel van Velzen
Dit bericht bekijken op Instagram
Elon Musk
MacDonalds
Klaas Dijkhoff
Dit bericht bekijken op Instagram
TikTok was een brug te ver. Je kunt mij volgen op de eerste drie. En Tinder, die tijd is voorbij… ?
Uber
KLM
Dit bericht bekijken op Instagram
Get you an airline who can do it all? #Dolly #flyKLM #RoyalDutchAirlines
So! Meer leren over inhakers op Social Media?
Creatieve content is een manier om een bedrijf te onderscheiden van de concurrenten en in de markt. Juist omdat klanten, medewerkers en leads veel tijd online besteden en deze trend alleen maar toeneemt. Wil jij meer leren over het onderscheiden van jouw bedrijf door het maken van creatieve content? Volg dan een workshop of cursus over Content Creatie of Social Media Managent bij So-MC.
Eigenaar So-MC, Social Media Manager Cursus & App. Passie voor digitale marketing & concepten.